  • Data: 2017-02-16 16:04:48
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o84dhq$kr$...@n...chmurka.net...
    W dniu 2017-02-16 o 11:46, J.F. pisze:

    >Jak młodzież odkryje to od razu będą wiedzieć w całym kraju, co
    >pozwoli zwiększyć pasmo ataku (na wszystkie naraz).

    Ale mlodziezy sie znudzi - ilez mozna tych kodow wklepywac bez
    skutku - 50, 100, tysiac ?
    Chyba, ze potraktuja jak gre na automatach - postoi kwadrans, wklepie
    setke, i tak przez miesiac.

    I tu akurat wieksza responsywnosc bedzie wada :-)

    Ale wtedy mozna zagonic policje do roboty - niech stoi i zlapie
    delikwenta.

    >Jeśli paczkomatów byłoby 200

    Mysle ze wiecej jest, o juz 1800.

    >to chyba już po 100 losowych kombinacjach na każdym jest coś koło
    >50%, że jednemu się uda.

    100 na 2 tys paczkomatow to juz 10 skradzionych paczek dziennie.
    Duzo ... ale moze wiecej ich ginie teraz z calkiem innych przyczyn ?
    :)

    No - moze troche mniej, wszak nie wszystkie szafki musza byc pelne.

    >Jak mam wybierać wygoda/bezpieczeństwo to jednak wybieram
    >bezpieczeństwo.
    >6 cyfr a 9+6 cyfr to spora różnica.

    Spora, ale jak widac tu kazda cyfra sie liczy.
    Jedna cyfra to juz tylko 1 paczka dziennie, 2 dodatkowe to jedna
    paczka co 10 dni, 9-cio cyfrowy kod to juz jedna kradziez co 3
    miesiace - i to zakladajac, ze mlodziezy w calym kraju bedzie sie
    chcialo tak bezproduktywnie :-)

    No i ... nie tykac tej responsywnosci, niech wprowadzenie kodu trwa 15
    sekund :-)

    J.