  • Data: 2002-05-23 16:55:47
    Temat: Re: OT: Dyspozycja na wypadek smierci
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f00.000041f3.3cec0789@newsgate.onet.pl...
    > Czyli: gdy co najmniej jeden zyje - od forsy WARA!!! Tak przynajmniej ja
    > rozumiem. Chyba, ze moja interpretacja jest bledna... Prawnicy!
    Heeeeeelp!!!

    Twoja interpretacja jest słuszna.
    Póki spadkobiercy nie roszczą wzajemnych pretensji nie ma problemów innego
    niż fiskus

    Nasz kochane państwo lepkimi rękami jego namiestników chce swoją dolę od
    każdej możliwej sytuacji transferu pieniędzy.

    A ty i "Twój" bank pozbawiacie go tego.

    Szczególnie gdy kwoty wyższe niż zwolnione i podatek byłby "zauważalny".