  • Data: 2004-03-19 19:40:10
    Temat: Re: [OT] Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski wrote:

    > Jakby UPR doszła do władzy, to następnego dnia twój kredyt mieszkaniowy
    > nazywałby się normalnym komercyjnym, a ciebie premier nazwałby złodziejem

    A co niby jest takiego niekomercyjnego w moim kredycie i dlaczego niby
    jestem złodziejem?

    Jakoś nie doszły do mnie słuch, jakoby Twoje podatki były przeznaczane
    na spłatę mojego kredytu. Podpisałem zwyczajną umowę z bankiem, on
    udzielił mi kreytu, ja go spłacam i jest to sprawa włącznie pomiędzy
    nami. A obawy o kredyt mam, bo jego oprocentowanie jest oparte o WIBOR,
    który na pewno wzrośnie po dojściu aLeppera do władzy.

    reik.