  • Data: 2003-10-23 14:16:01
    Temat: Re: [OT] Jak wycofac sie z placenia RTV ?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Użytkownik "SP9LWH" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki to problem?

    A tak w ogóle to ile taka przyjemność rocznie kosztuje? ;) Bo
    czytałem, że za rok 2002 TVP miała z abonamentu wpływ około 500 mln, a
    biorąc pod uwagę liczbę Polaków, a tym samym gospodarstw (już o
    firmach nie mówiąć), to troche mało płaci ;>
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Zaprawdę najgorszymi ze zwierząt w oczach Boga są głusi i niemi,