  • Data: 2009-09-25 23:13:38
    Temat: Re: [OT] KK Polbank Era
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-25 10:18, zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1. to nie mail
    > 2. nie zauważyłem byśmy załatwiali jakieś konkretne sprawy
    > 3. to nadal luźna rozmowa

    Traktowanie grup dyskusyjnych jak czatów jest - przynajmniej w
    odniesieniu do grup, w których treść *jest* ważna - objawem upadku
    obyczajów. Jeżeli ktoś ma ochotę na "luźne gatki" niech sobie SMSuje
    albo GGada.
    W każdej wypowiedzi, nawet skierowanej do jednej osoby, należy dbać
    o formę, a cóż dopiero wypowiedzi potencjalnie skierowanej do setek
    albo i tysięcy osób. Tolerowanie u siebie rażących błędów (nie idzie
    mi o literówki lub usterki, będące skutkiem naciśnięcia ALT przy
    sąsiedniej literze) świadczy zwykle o lekceważeniu wszystkich
    potencjalnych czytelników.

    A przy okazji sprawdzania, czy się nie popełniło błędów w pisowni
    (choćby tylko grubszych) lub interpunkcji, można zauważyć, że się
    napisało jakąś głupotę, albo nie oddało właściwie swojej intencji
    (że nie wspomnę o niezamierzonych uszczypliwościach,
    niejednoznacznościach i błędach merytorycznych). I wtedy znacznie
    rzadziej dochodzi do bezsensownych polemik na zasadzie "spór o
    słowa", które zajmują znacznie więcej czasu i miejsca niż prosta
    odpowiedź "przepraszam, czasem zdarza mi się...", po której nigdy
    nie dochodzi do "flame war".

    witrak()