  • Data: 2005-01-14 22:14:10
    Temat: Re: OT: Kto ma konto netowe w Lukasie?
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *yayco* napisał(a):

    > Z kimś mnie pomyliłeś. Mam toto od kilku lat a zadowolony jestem tak
    > sobie. Nie boli mnie, nie miałem złych przygód. Ale nie podoba mi się
    > interface i offline. Jest tanie, bo nic mnie nie kosztuje i jako
    > narzędzie do obsługi rachunków i przelewów się sprawdza.
    > Pozdrowienia

    Najmocniej przepraszam, byłem niemal pewien, że gdzieś czytałem - jakbyś
    miał się właśnie na to konto decydować ;) Jakieś zwidy ;)

    Sam niedawno właśnie zastanawiałem się nad tym, ale szybko
    zrezygnowałem. Mam tam zwykłe e-konto, pro mnie kusiło, ale moc
    offline'u i reszta wymagań (aby prowadzenie rachunku było całkowicie za
    darmo) skutecznie mnie odstraszyły.

    Gree