  • Data: 2003-06-01 23:07:01
    Temat: Re: [OT] Poradzcie prosze!
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Waszczynski wrote:
> [...]

    Michał mówił o czymś innym :) Nie o traktowaniu gorzej jakiejś grupy
    klientów, tylko o chęci narzekania wśród określonej grupy. Tak dzieje
    się wszędzie, nie tylko w bankowości.
    Dobrze że wzrasta u nas świadomość konsumencka. Gorzej jeśli idzie w
    parze z pospolitym brakiem kultury. Ale to już OT.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl