eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Date: Fri, 22 Oct 2010 16:39:49 +0100

    ?

    "Michal" <n...@n...org> wrote in message
    news:4cc16c9d$0$20992$65785112@news.neostrada.pl...

    > To chyba w wersji z prezentem, promocyjnej. Bo ciekawe czy w UK jest bank
    > dający iPODa za przelewanie pensji. W wersji podstawowej jest 0zł bez
    > warunków. Naucz się czytać dokładniej.

    No to laskawie pokaz mki to w 100% darmowe konto, z darmowa karta i z
    darmowymi wyplatami z bankomatow, z darmowymi przelewami, darmowym
    sprawdzeniem salda!
    Nie koniecznie drukowanego w bankomacie ale np. wyswietlonego na ekranie.

    > Będzie. Tak samo w GetinOnline.

    > No mało, powinno być z 5zł dla ludzi co klikać i pisać nie umieją i
    > bankomatów muszą do takich czynności używać, tracąc bezpowrotnie papier w
    > tak idiotyczny sposób.

    Jaki papier? NMa ekranie mozesz sprawdzic, lub na zyczenie wydrukowac
    naturalnie za darmo.
    Ty za to bulisz ja nie:)))
    Ty musisz miec komputer i internet ja nie musze a mimo to mam za darmo -
    czujesz roznice?

    > Średniowiecze to jest tam, gdzie zamiast sprawdzać saldo elektronicznie,
    > robi się to na papierku a zamiast przelewać pieniądze w ten sam dzień,
    > wysyła się jakieś średniowieczne czeki. Czytaj: UK.

    Czeki sa jak najbardziej pozyteczne i sluza do roznego rodzaju operacji,
    poza tym sa praktycznie w 100% bezpieczne!
    Ale skad ty o tym mozesz wiedziec skoro w polsce by miec konto w banku
    trzeba miec komputer i internet:)

    > No tak- w nowoczesnej bankowości odchodzi się od papieru.

    Aha, i koszty bank znow przezuca na ciebie? No rewelacja - coraz bardziej
    sie przekonuje, dlaczego w polsce firmy z zachodu robia takie lody...
    Wszak polskaowi wystarczy powiedziec jakie to nowoczesne jak na filmie
    amerykasnim podlechtac go jaki to on bohater i super i polaczek juz merda
    ogonkiem i buli i jeszcze ladnie szczeka z zadowolenia:)

    > W Polsce też- w systemie transakcyjnym. Drukować sobie możesz sam, na
    > własnej drukarce za własną kasę. Bankomat nie służy do sprawdzania salda
    > tylko do podejmowania gotówki i wcale się nie dziwię, że "dodatkowe"
    > usługi są płatne.

    Co to za dodatkowa usluga wyswietlenie salda na monitorze bankomatu?
    Serio taki cud wynalazek, ze w Poslce kosztuje az 2 zl? te kilka linijek
    tekstu?
    To musicie jeszcze w polsce troche poczekac, to pewnie tez sprawdzenie salda
    w bankmacie bedzie tak proste, ze pewnie bedzie bezplatne.

    > No czeki zostają do 2018 roku, to jeszcze parę lat zacofania jest. Może
    > przez ten czas będzie coś na kształt polskiego Eliksiru, który działa już
    > bagatela ze 12 lat :) Dotrze cywilizacja i przelewy będą w ten sam dzień.
    > Tylko nie pytaj po co mi to.

    Juz ci napisalem, czek ma swoje zalety i w niektorych sprawach jest
    niezastapiony.
    Przelew 1 dzien? W Uk tez sa... ba, wiekszos transakcji ktore ty musisz
    wykonac przelewem w UK wykonasz to samo karta debetowa ktora tez jest
    gratisowa.
    Widze, ze nadal ludzie w Polsce nie kumaja co to bank. Dalej sadza, ze sa
    bardzo do przodu...
    Napisz prosze do czego ci ten przelew 1 dniowy i dlaczego tego nie zalatwisz
    karta debetowa i to nie w 1 dzien ale w kilka sekund...
    Bo sie moze okazac, ze w Polsce platnosc elektropniczna nazywa sie
    przelewem...