eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Date: Tue, 26 Oct 2010 10:18:33 +0200
    From: Michal <n...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło

    W dniu 25.10.2010 21:44, pmlb pisze:
    > ?

    > Mozesz mi dac konkretnego linka do tych bezwarunkowych kont czy po
    > prostu kompletnie nie zansz bankowosci i tak tylko piepszysz bo gdzies
    > uslyszales?

    Napisałem Ci już, że EOT, więc z Tobą nie "dyskutuję". Podpowiem Ci
    tylko, skoro wzrok już nie domaga i się w latach 80tych zatrzymałeś,
    gdzie możesz założyć bezpłatny bezwarunkowo rachunek z bezpłatną
    bezwarunkowo kartą debetową do okazjonalnego pobytu w Polsce (o coś
    takiego pytałeś):

    www.mbank.pl

    Nawet sobie możesz za darmo bezwarunkowo tam GBP przelać na konto
    walutowe, które jest za darmo (w przeciwieństwie do UK).

    Pozdrawiam ozięble, trollu (a ostatnio miałem nadzieję, że jednak nim
    nie jesteś).

    Michał