  • Data: 2012-06-20 16:35:24
    Temat: Re: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2012 16:13, neoniusz pisze:

    > To jest jakies dziwne. Karta gwarancyjna jest od Kompranetu. Sprzedają
    > oni Kindle, ale nie z reklamami.

    Mam pytanie do ludzi, ktorzy juz sie troche pobawili. W opcjach jest
    mozliwosc wylaczenia odswiezania ekranu po kazdej stronie (wtedy miedzy
    stronami ekran nie powinien sie robic na chwile czarny). Normalnie ekran
    odswiezalby sie co 6 stron. Niby na forum amazona duzo ludzi pisze, ze
    jak jest goraco to u nich ekran odswieza sie po kazdej stronie,
    niezaleznie od ustawien. Jak jest u was? Ja juz tego doswiadczylem - po
    kazdej stronie wali mi czarnym po oczach.