  • Data: 2005-12-23 15:13:02
    Temat: Re: [OT] Re: Kłamstwo emerytalne, czyli Blacerowicz musi odejsc
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert napisał(a):

    > O ile widzę, bez adnotacji, że "tu" też.

    Bo list do administratorów wysłałem wcześniej.
    Nie jest to prywatna korespondencja.
    Moim zdaniem szukasz dziury w całym.

    > Nie chce mi sie szukać

    To nie powinieneś stawiać takich tez, jak wyżej.

    > - na portalu prawica.net jest Twoja wypowiedź, co
    > należałoby - tj. że literalnie powinna być wymieniona krytyka
    > Balcerowicza jako zakazana.

    żartujesz, prawda?

    > To manipulacja - nie można domagać się jasnych reguł i mieć do nich
    > obojętny stosunek.

    Mogę być obojętny wobec treści, ale domagać się,
    by ona się pojawiła.
    Jest mi na przykład dokładnie obojętne, jaki ma regulamin
    zakład ubezpieczeniowy, w którym się nie ubezpieczam.
    Ale oczekuję, by taki regulamin był - bo chcę mieć możliwość
    świadomej zmiany ubezpieczyciela.

    > Więc jednak - uważasz, że prawo do usuwania postów z prywatnego serwera
    > to oszustwo. Czyżby 286 kk?

    Nie wiem, czy nie zrozumiałeś, czy manipulujesz.
    Odnoszę się do braku jasnych reguł postępowania,
    a nie do konkretnych czynów. A określenie "pewnego
    rodzaju" ma właśnie sygnalizować iż nie jest
    to oszustwo w sensie KK.

    > Pożyczanie bez odsetek przez budżet z problematycznym zwrotem
    > (umorzenie, jak długów "na wojnę" modo Kanada) jest skokiem na kasę.

    Po pierwsze - nie postulowałem żadnych umorzeń.
    A po drugie NBP przekazuje co roku zysk do budżetu.
    Gdyby umorzył jakiś kredyt (także prywatnemu bankowi)
    - to poniósłby straty.

    > Jurku krytykujesz socjalizm i liberalizm - a na Swojej stronie podajesz
    > program reformy ZUS, który jest łudząco podobny do programu Centrum im.
    > A. Smitha, z elementami proponowanymi przez UPR.
    > Nie zaprzeczaj.

    Jeśli tak jest, to miło mi - bo te postulaty reformy ZUS wymyśliłem sam.

    > Czy to są socjaliści, liberałowie, czy kto?

    Ja jestem stanowczo przeciw "oszustom intelektualnym" z PO.
    Popieram PiS, a od polityków LPR miałem propozycję kandydowania
    do sejmu. Możesz uważać, że LPR i PiS to lewica, a PO prawica.
    Dla mnie prawica nie może być zideologizowana, a neoliberalizm
    uważam za tak samo wredną ideologię, jak komunizm.

    > Twierdzisz, że nie jest istotne, jak płacona i wyliczana będzie składka
    > ZUS i "podatek" ZUS.

    Tego nie twierdzę.
    Napisałem jedynie, że z punktu widzenia tej reformy,
    obojętne jest - jak będzie ściągany podatek na pokrycie braku w FUS.

    > Więc Cię informuję, że jest to bardzo istotne [...]

    Z tym się zgadzam. Aczkolwiek propozycje uproszczeń
    w rodzaju "3x15" urągają mojej (i nie tylko mojej) inteligencji.

    > To, co proponujesz to zbiór pobożnych życzeń, często wzjajemnie
    > sprzecznych, unikasz konkretów.

    To jest bardzo konkretna propozycja.
    Do zastosowania od zaraz.
    Zarzut popadania w sprzeczności, nie poparty żadnymi przykładami
    jest nico irytujący (czy aby nie jesteś prawnikiem?).

    > Idą Święta - wszystkiego dobrego.

    Wzajemnie - wszystkiego najlepszego.

    Jurek