  • Data: 2005-12-23 12:26:49
    Temat: Re: [OT] Re: Kłamstwo emerytalne, czyli Blacerowicz musi odejsc
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/23/2005 8:41 AM, Jurek Wawro wrote:

    > Przecież to co tu umieściłem to kopia listu, który wysłałem
    > do administratorów!

    O ile widzę, bez adnotacji, że "tu" też.

    > A w którym miejscu dywaguję na ten temat?

    Nie chce mi sie szukać - na portalu prawica.net jest Twoja wypowiedź, co
    należałoby - tj. że literalnie powinna być wymieniona krytyka
    Balcerowicza jako zakazana.

    > Mnie jest wszystko jedno - jak wygląda ich regulamin.
    > Domagałem się jedynie jasnych reguł i ich stosowania.

    To manipulacja - nie można domagać się jasnych reguł i mieć do nich
    obojętny stosunek.

    > Brak tego odbieram jako pewnego rodzaju oszustwo.

    Więc jednak - uważasz, że prawo do usuwania postów z prywatnego serwera
    to oszustwo. Czyżby 286 kk?

    (...)

    > Ciekawe - gdzie ja proponuję "skok na kasę"?

    Pożyczanie bez odsetek przez budżet z problematycznym zwrotem
    (umorzenie, jak długów "na wojnę" modo Kanada) jest skokiem na kasę.

    > Natomiast pogląd, że "krytykowanie liberalizmu", to typowy
    > program lewicy jest śmieszny.
    > Ja krytykuję liberalizm z powodu przekraczania wszelkich możliwych
    > granic głupoty. Konkrety na stronie: www.2005wybory.pl
    > Co to ma wspólnego z prawicowością/lewicowością?

    Jurku krytykujesz socjalizm i liberalizm - a na Swojej stronie podajesz
    program reformy ZUS, który jest łudząco podobny do programu Centrum im.
    A. Smitha, z elementami proponowanymi przez UPR.
    Nie zaprzeczaj.
    Czy to są socjaliści, liberałowie, czy kto?

    Twierdzisz, że nie jest istotne, jak płacona i wyliczana będzie składka
    ZUS i "podatek" ZUS.

    Więc Cię informuję, że jest to bardzo istotne - większość obywateli tego
    kraju nie jest w stanie wyliczyć swego wynagrodzenia w oparciu o umowę o
    pracę - chyba, że "pi razy drzwi". Samych stawek ubezpieczenia
    wypadkowego jest jedenaście. Powoduje to, że większość firm w Polsce
    prowadzi księgowość podatkową - natomiast nie prowadzi, lub w formie
    szczątkowej księgowość do celów zarządczych. Pomijam firmy duże - to
    osobny rozdział.

    To, co proponujesz to zbiór pobożnych życzeń, często wzjajemnie
    sprzecznych, unikasz konkretów.

    Idą Święta - wszystkiego dobrego.

    Pzdr: Witek