  • Data: 2002-06-20 12:29:07
    Temat: Re: [OT]Re: To jaki bank obrzuca jajkami??? :)
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Salpeter" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:aesd46$5c3$1@news.tpi.pl...
    > To jest b. złożony problem i też gdy mnie nie dotyczy zadaję to samo
    > pytanie.
    > Jednak nowy podmiot (stocznia) ma być państwowy, pieniądze mają być
    z banków
    > w postaci kredytów - tym razem lepiej zabezpieczonych i
    kontrolowanych.

    Wlasnie o to mi chodzi, kredyty lepiej zabezpieczone - czyzby
    gwarancje rzadowe ? Jak bank widzi ze kredyt ma gwarancje rzadowe to
    dla niego to juz jest zabezpieczone doskonale. Nie musi sie niczym
    przejmowac, w razie czego dostana pieniadze od panstwa czyli nas
    podatnikow.

    > Powstanie jeszcze większe bezrobocie, nie chcę nawet myśleć o
    scenariuszu
    > argentyńskim - dlatego właśnie warto temu zapobiec, w skali
    globalnej to
    > konieczność oczywiście IMHO.

    Nie zgodze sie, scenariusz arg. polega na tym ze to panstwo przestalo
    regulowac swoje zobowiazania a nie firma, potem padly firmy i wzroslo
    bezrobocie (odwrotna kolejnosc) - przyznaje, ze efekt domina w
    przypadku kooperantow stoczni istnieje.

    Pozdrawiam

    Przemek