  • Data: 2002-07-10 07:16:10
    Temat: Re: [OT] Reforma gornictwa
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie "fachowe" wywody nawet sygnowane przez profesorow ktorzy nie byli
    nigdy
    > na "dole". Ze stolka sie fajnie mowi (przyklad - sejm).

    Te czekaj. A co mnie obchodzi jak tam jest na dole?
    Gadasz jak gornik.
    Czy teraz panuje jakies poswiecenie dla ojczyzny?
    Co to jest? Nie potrzeba a chca pracowac i sie jak za komuny powoluja na
    ciezkie warunki zycia.
    Co do prywatnej kopalni - otworzl ja senatror czy posel SLD - i pamietaj
    nie ma przyrostu zatrudneinia, nie ma 13 tki, barburki (takze dla
    pracownikow z gory) itd.
    Nikt nie nmowi, ze kopalnie to interes zly - tylko ze kazdy interes jak masz
    przerosty diabelne zatrudnienia jest do bani.

    Co do tych zyskow, to bylbym sceptyczny - m.in z nagminnego wlaczania przez
    kopalnie wegla ktory jest na haldach - wydobyrty ale jeszcze nie sprzedany.

    Poza tym - skad te dlugi - o ktorych pisalo wartykule??

    Jednym slowme - wladowali kasy w gornictwo i nie widac nawet dna tej dziury.
    Agornicy dalej beda krzyczec ze komune obalali, ze im sie nalezy, bo ciezka
    praca.

    Nikt im nie kaze tam na dole pracowac.