eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?Re: [OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?
    From: "Paweł" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?
    Date: Thu, 11 Sep 2008 11:34:23 +0200

    > a dlaczego nie mogę wyjąć z pudełka i obejrzeć przed zakupem?
    > Do kultury należy już zapakowanie tego w taki sposób jak było poprzednio.

    chyba każdy kto do marketów chodzi, zdaje sobie sprawę jak z tą kulturą bywa

    wiele razy rezygnowałem z kupna właśnie dlatego że przez pare minut nie
    mogłem znaleźć kompletu - bo towar był tak "oglądany" przez poprzedników,
    pary porozrywane, problem ze znalezieniem pudełka z kodem rzeczy powywlekane
    z pudełek czy woreczków, rękawiczki porozrywane gdzie nie da sie znaleźć
    drugiej takiej samej itd itd

    real może zareagował dziwnie, sensowniej byłoby gdyby ten detektyw sklepowy
    zwrócił uwagę kobiecie od razu na miejscu, ale to nie zmienia faktu że duża
    ilośc kupujących zachowuje sie jak bydło,

    nie wiem może to kwestia wychowania , ale np jak widzę kiełbasę z której
    zakupu ktoś zrezygnował i nie chciało mu sie wrócić do chłodni tylko pizdnął
    ją między ciuchy to mnie poprostu trafia

    dlatego też nie dziwię sie reakcji handlowców - oni kilka procent obrotu
    przeznaczają właśnie na zniszczenia i kradzieże więc jak już znaleźli panią
    która niszczy to ją chcieli pociągnąc do odpowiedzialności

    przy okazji potwierdza się też bezsens dwuinstancyjnych sądów, skoro 1sza
    instancja w zasadzie wogóle nawet nie rozpatruje sprawy tylko z automatu
    rzuca wyrokiem, to po co ją utrzymywąc