eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?Re: [OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?
    Date: Mon, 15 Sep 2008 09:02:01 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <q...@4...com>
    References: <ga86nu$c92$1@inews.gazeta.pl> <ga8lb6$cpe$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ga91ur$36n$1@inews.gazeta.pl> <gabeho$5i8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: mike.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1221461059 23469 195.150.76.184 (15 Sep 2008 06:44:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Sep 2008 06:44:19 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455005
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 11 Sep 2008 17:45:26 +0200, PINOL <p...@p...KOSZ.pl> wrote:

    >
    >A wyobraz sobie ze jestem to w stanie ocenic, bo tak sie sklada,ze
    >pracuje w Realu w Rzeszowie.
    >Widac, detektyw uznal, ze klientka cos zrobila. Wystarczy, ze zniszczyla
    > opakowanie. Towar co prawda nie ulegl zniszczeniu, ale nikt go nie
    >kupi po normalnej cenie. A skad wiemy, czy ta klientka juz wczesniej nie
    >wyjmowala towaru z opakowan? Moze byla "na obserwacji"?


    Tak! KAżdy klient to złodziej!

    >Wiem to z wlasnego podworka, w ktorym juz pracuje kilka lat.
    >Nagminne jest, jak ktos wczesniej napisal, podrzucanie towaru na inny
    >dzial, nagminne jest jedzenie i picie (oczywiscie nikt przy kasie za to
    >nie placi), jeszcze dorzuce przekladanie cen, a potem wyklocanie sie,ze
    >"ale tam bylo 9,99 a nie 15,99". Oczywiscie zdaza sie, ze pracownik ceny
    >nie zmieni, ale kazdy jest tylko czlowiekiem. Juz o kradziezach nie wspomne.

    Tych, które nagminnie stosuje sklep tłumacząc potem, że różnica w
    cenie 'to pomyłka', która jest permanentna?
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1