    From: "Multiofe" <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT - Zmiana OFE - prowizja od zgromadzonych skladek?
    Date: 25 Sep 2006 21:58:03 -0700

    >Czy jezeli zmieniam OFE po okreie 24 miesiecy przynaleznosci do jednego OFE to w
    zwiazku ze zmiana ponosze jakies koszty?
    po upływie 24 miesięcy członkostwa nie pobiera się prowizji za
    zmianę OFE. Mogą powstać koszty ukryte (utrata prawa do niższej
    prowizji od składki), ale właściwie tylko przypadku gdy do
    poprzedniego OFE zapisał się Pan przed 2004 rokiem (potem weszła
    ustawa ujednolicająca prowizje).

    > Czy nowe OFE przejmujac kapital od starego pobiera jakas prowizje, np. tak jak za
    skladke?
    nie.
    > Czyli w dniu zmiany mam w starym OFE np. 1000 PLN to w nowym bedzie takze 1000 PLN
    czy np. 900 PLN bo prowizja 10%.
    będzie 1000 PLN.

    pozdrawiamy
    www.multiofe.pl