  • Data: 2003-06-30 10:22:03
    Temat: Re: OT-domenka :-)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Bartol - masz jakiś sprawdzony serwis z domenkami za Euro? Podziel się
    > wiedzą z koleżanką, please :-))))

    <reklama>
    http://joker.com
    </reklama>

    Bardzo przyjemna i w pelni onlajnowa obsluga zarejestrowanych domen.
    com, net i org 12 Euro rocznie. Cen biz i info nie pamietam, ale chyba
    sa takie same. Trafilem na nich jak chcialem zarejestrowac domene i
    szukalem jakiegos rejestratora w Europie (taki kaprys).

    O, zerknalem na ich strone i zobaczylem mily dla oka spadek cen. 11 E
    rocznie za com, net i org.

    Bartol