  • Data: 2009-12-09 17:00:05
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego, że 4 lata masz czyste konto. Ja mam takiego pecha, że minium raz w
    > roku jak przyjadę do PL to mam kolizję - nie ze swojej winy :/
    > Zastanawiam się czy pociągiem nie zacząć jeździć bądź też nie przeżucić
    > się
    > na samolot ;)

    Dlatego do Polski lece a nie jade. Po pierwsze cala operacja trwa ok 5
    godzin (lacznie z wyjsciem z domu i wejsciem do domu) samochodem to mi ponad
    24 godziny jazdy i ze 6 na nocleg po drodze. Tak wiem sa ludzie co z Londynu
    do Rzeszowa jada w 15 godzin:))) Ale ja mam za duzo lat by sie bawic w
    rosyjska ruletke na drodze, troche tych klepek juz uroslo:) i zycie mi
    cenniejsze niz 10 godzin pokazania jakim sie jest idiota bo czy komus
    imponuje, ze ktos samochedem przejechal 15 godzin?
    A tak za 5 godzin w domu, wypoczety bez zmeczenia... duzo taniej!
    Na miejscu na szczescie nie potrzebuje samochodu, od dojechania tu czy tam
    sa taksowki;) jeszcze nie tak tragicznie drogie:)) na pewno tansze niz
    naprawy postluczkowe czy wizyty u ubezpieczyciela itp.
    Co prawda w Polsce nie spedzam wiecej czasu niz doslownie 14 dni, wiec moze
    dlatego nie odczowam barku samochodu. Inna sprawa, ze jazda po polsce to
    masakra! 80% kierowcow nie powinna nigdy miec prawa jazdy! Polska jest na
    pierwszym miejscu pod wzgledem ilosci wypadkow smiertelnych na drodze w UE.
    Ponoc nie tylko w UE ale w calej europie. Wiec w zasdadzie wcale tobie sie
    nie dziwie i wcale mnie to nie zaskakuje o czym piszesz.