  • Data: 2002-11-13 19:18:28
    Temat: Re: Oblicznie i zaokraglanie odsetek
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:aqu83c$q86$1@news.onet.pl, Marcin_ wrote:

    > OK Dzieki za wyjasnienie
    proszę uprzejmie :)

    > ale chyba troche zeszlismy z glownego tematu
    > watku
    już wracamy...

    > A tak pozatym to twoim zadaniem jak rozumiem powinni
    > zaokraglic do 0,36 i po reklamacji powini zwrucic ten 1 grosz.
    Tak uważam, aczkolwiek przyznam się, że osobiście nie chciałoby mi się
    reklamować o 1 grosz.
    Jak pokazał dość przekonująco Adam S., błąd może wynikać z drobnego
    zaokrąglenia dziennego, które było systematycznie w dół i skumulowało się
    przez miesiąc.

    > Nie
    > wiem czy masz konto w Inteligo, ale ja nie znalazlem w regulaminie
    > zadnej informacji na temat zaokraglanoa odsetek, czyli ze powiini
    > liczyc wedlug zasad matematyki.

    Mam konto w Inteligo, i zgadzam się, że bank, który zajmuje się
    profesjonalnie liczeniem pieniędzy, powinien liczyć tak, żeby zgadzało się
    co do grosza - nawet po roku.