  • Data: 2002-12-13 00:06:22
    Temat: Re: Obligacje antybelkowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO większość ministrów zajmuje się obecnie "robieniem w wała"
    swoich
    > poddanych wymyślając coraz to nowe sposoby grabieży co ładnie się
    > nazywa "poszukiwaniem dodatkowych wpływów budżetowych" lub
    > "nowych źródeł dochodu".

    No przepraszam. Z czegos trzeba wziac na 14 pensje i nagrode
    barborkowa...
    Tego jakos ludziska zobaczyc nie moga, ze panstwo po prostu przeklada
    z jednej do drugiej kieszeni tego samego fraka. Redystrybucja srodkow
    w naszym Panstwie jest zabijcza. A jak ogladalem w TV wypowiedzi
    gornikow to mi sie noz w kieszeni sam otwieral. Nistety jak zwykle
    rzad dal dupy i sie przestraszyl.

    Reasumujac - ucieczka przed rozbojnikiem, od ktorego wymaga sie, zeby
    utrzymywal nasze nierentowne przedsiewziecia jest o tyle glupia, ze
    trzeba tego rozbojnika utrzymac. A koszty tego sa przeogromne.

    Niestety u nas wszystk jest postawione na glowie. Ostatnio pracownicy
    Ozarowa orzekli, ze oni chca produkowac tylko kable i nic wiecej.
    Kazda inna produkcja nie wchodzi w rachube.
    Oczywiscie nowy inwestor ma utrzymac okoliczne osiedle, przedszkole i
    zaplecze socjalne.

    Reasumujac - jako, ze wiekszosc Polakow popiera zadania czy to
    gornikow czy innych grup zawodowych, powinni solidarnie dawac sie
    opodatkowywac. Ucieczka przed podatkiem, zeby dac zarobic obcym
    kapitalowo bankom jestpo prostu zdrada racji stanu i jako taki czyn
    powinien byc rozpatrywany. Mysle, ze stoczniowcom, gornikom i
    pracownikom Ozarowa trzeba dac cynk, zeby zaczeli blokowac placowki
    bankow :)