eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObligacje dziesiecioletnie jako roczna lokata - dobrze mysle? › Re: Obligacje dziesiecioletnie jako roczna lokata - dobrze mysle?
  • Data: 2007-01-27 20:06:04
    Temat: Re: Obligacje dziesiecioletnie jako roczna lokata - dobrze mysle?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnernaf1.8r8.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > A ja po prostu nie rozumiem, jaki sens ma ta operacja. Jeśli ktoś chce
    > 4,5%, to niech kupi za pośrednictwem m/multibanku j.u. jakiegoś lepiej
    > radzącego sobie funduszu akcyjnego. Przy obecnej hossie temat jest tylko
    > taki, czy te 4,5% urośnie w ciągu tygodnia, czy miesiąca. Pakowanie tej
    > kasy
    > w obecnej sytuacji na rok w obligacje to jakaś idiotyczna abstrakcja, moim
    > zdaniem.

    Giełda to nie jest maszynka do robienia pieniedzy. Czesc osob o tym
    zapomniala, kupujac bez opamietania rozne fundusze inwestycyjne. Jak ruszy
    lawina i wszyscy beda chcieli wycofac kase z funduszy to beda one musialy
    sprzedac jak leci wszystko na gieldzie, co jeszcze poglebi spadki. Wystarczy
    poczytac troche informacji, ze zagraniczni inwestorzy mocno zredukowali
    swoje zaangazowanie w nasza gielde, a tylko krajowe fundusze podtrzymuja
    dobry klimat na parkiecie. Jak ktos chce grac, to moze i zyskac 100%, moze
    tez i stracic np 50% kapitalu i o tym trzeba pamietac.