    From: "sdolina" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obligacje - serwis sprzedazy w I-necie juz dziala
    Date: Sat, 02 Aug 2003 08:07:02 +0200

    >a ja mam kilka pytan lamerskich
    >
    >1. czy taka obligacje mozna sprzedac, pozbyc sie jej np.po 5 miesiacach z
    >jakims tam zyskiem, porownywalnym do % ktore sobie rosna na zwyklym koncie
    >inteligo
    >
    >2. zeby ja, ta obligacje kupic, trzeba zakladac rachunek w PKO BP ,czy
    >wystarczy inteligo?
    >3. dostaj sie jakis papier ze sie ma takie obligacje ?

    1.
    teraz można kupić
    2-letnie
    3-letnie
    4-letnie
    i tak dla 2 i 4 można zlecić przedterminowy wykup przez Emitenta. Opłata
    wtedy wynosi 0,50 zł za 1 szt. Można też sprzedać je osobom fizycznym na
    podstawie umowy cywilno-prawnej.
    a 3-letnie można sprzedać na GPW lub na podstawie umowy cywilno-prawnej
    (tak samo będzie w przypadku 5-letnich)

    Oprocentowanie
    DOS0805 01.08.2003 - 30.08.2003
    4,75% w skali roku, stałe w okresie 2 lat

    TZ0806 01.08.2003 - 31.10.2003
    4,64 % w pierwszym okresie odsetkowym

    COI0807 01.08.2003 - 30.08.2003
    5,30% w pierwszym rocznym okresie odsetkowym

    Więc zysk jest większy niż na rachunkach bankowych

    2. do zakupienia obligacji nie jest potrzebny wogóle rachunke bankowy
    chyba że chce się obsługiwać je przez telefon lub Internet. Ale wtedy nie ma
    konieczności posiadania konta w PKO BP (ROR lub Inteligo).

    3. Po zakupie można otrzymać potwierdzenie zakupu obligacji w Punktach
    Sprzedaży Obligacji (785 wyznaczonych oddziałów PKO BP w Polsce)w terminie 5
    dni od zakupu.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl