  • Data: 2005-03-21 17:54:34
    Temat: Re: Od 18 marca wszystkie KK w BZWBK z chipem
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d1kdh1$5cg$1@news.onet.pl...

    > Przepraszam za mocne słowa, ale zanim zaczniesz wygadywać głupoty to
    > zapoznaj się z tematem. To, że terminal nie obsługuje chipa nie oznacza,
    że
    > nie możesz zapłacić. Karta ma też pasek i z niego mozna skorzystać.

    Chyba jednak ty nie doczytałeś ... albo nie do końca zrozumiałeś moją
    wypowiedź.
    Ja sugerowałem, że dla banku nie byłoby problemu wydać chętnym klientom
    kartę tylko z chipem (bez paska - zresztą pasek zawsze można zniszczyć zaraz
    po odbiorze karty :).
    Tylko, ze klient w 95% przypadków miałby problem z dostępem do swoich
    pieniążków (zdecydowana większość terminali nie potrafi odczytać chipa).
    A co do "głupot" .... po co te słowa ? Nie lepiej wyjaśnić co miałeś na
    myśli zamiast próbować obrażać innych.

    Tomasz
    <NOTO>