  • Data: 2012-04-02 22:20:34
    Temat: Re: Od 3 kwietnia 2012 zmiana TOiP w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2012 21:43, Pan Sowa pisze:

    > Ja się dzisiaj wypisałem z mBanku tzn. przenoszę wszystko gdzie indziej.

    Ja tam mBank lubie. Dal zarobic sporo w zeszlym roku, dal i daje karty
    "na slowo honoru" i sie za nic nie placi - przynajmniej ja. Mam ladna
    karte z ladnymi ubezpieczeniami i dzialajacym assistance. W innym banku
    albo bym nie dostal albo bym musial donosic segregator papierow i
    udowadniac, ze nie jestem koniem. Polaczenie z konsultantem mam bez
    czekania, sa w miare kompetentni (jak na infolinie...). System
    transakcyjny mi sie podoba - niestety pewnie go zepsuja niedlugo.
    Blokady ladnie widac od razu i szybko. Wszystko jest do bolu proste i
    mnie to odpowiada. A ze zmieniaja czesto regulaminy i ogolnie motaja -
    mnie to nie przeszkadza.