    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od czego zależy czy jest autoryzacja?
    Date: Tue, 16 Dec 2008 16:00:38 +0100
    <gi7dcr$eij$1@news.dialog.net.pl> <gi7ta5$ffh$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@p...googlegroups.com>
    <gi7vop$q87$1@inews.gazeta.pl> <m...@m...localdomain>

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > No dobra, bo ja tak sobie czytam, ale jednego nie jarzę: po czym można
    > poznać czy transakcja jest na offline czy online? Po czasie przejścia
    > tylko? Czy różny jest nadruk na slipie wówczas?

    Moze byc odpowiednia informacja na kwicie, aczkolwiek nie polegalbym
    na tym zbyt mocno, rozne rzeczy sie zdazaja (w szczegolnosci falszywe
    numery autoryzacji gdy takiej nie bylo, oraz brak w ogole informacji
    o autoryzacji, gdy taka miala miejsce).

    Po czasie "autoryzacji", najprosciej. Jesli kwit zaczyna sie drukowac
    natychmiast po uzyciu karty, to sprawa jest jasna.
    --
    Krzysztof Halasa