eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOd dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach › Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
  • Data: 2009-07-09 06:56:56
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h3424l$tuh$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie wiem. Zmiana regulaminu na pewno daje taką możliwość, ale TOiP czy
    > kosztów niekoniecznie. W tym momencie wystarczyłoby zmienić %, wprowadzić
    > opłaty za przelewy czy hasła jednorazowe i do widzenia? Kiepsko to widzę.

    W mojej umowie o Egetin pisze tak: par 26. pkt 3 :
    "Zmiany Tabeli prowizji obowiązują Posiadacza, o ile Bank doręczy mu treść
    zmian, a Posiadacz nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty

    doręczenia. Wypowiedzenie składa się w formie pisemnej w dowolnej Placówce
    Banku. Brak oświadczenia Posiadacza o wypowiedzeniu Umowy

    powoduje, Se wprowadzone zmiany Tabeli prowizji wiąSą Posiadacza z dniem ich
    wprowadzenia w Sycie.

    wiatrak