  • 1. Data: 2009-07-07 16:06:26
    Temat: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.

    Tak twierdzi infolinia.

    Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

  • 2. Data: 2009-07-07 16:08:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.
    >
    > Tak twierdzi infolinia.
    >
    > Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

    O bogini, to teraz jak będę chciał zrobić przelew z karty (też tylko w
    oddziale) to godzinę czekania w kolejce mam jak w banku. :>

  • 3. Data: 2009-07-07 16:11:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan B." news:h2vscg$6dt$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.
    > Tak twierdzi infolinia.

    Na dodatek strona banku informuje, że maksymalnie można założyć trzy
    lokaty... :O

    > Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

    Nie ty jeden... :( Staram się kulturalnie wyrażać (zazwyczaj he he), ale
    wręcz ciśnie mi się na usta, że kogoś tam zdrowo pojeb...
    Na szczęście jest jeszcze OF :)

  • 4. Data: 2009-07-07 16:12:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O bogini, to teraz jak będę chciał zrobić przelew z karty (też tylko w
    > oddziale) to godzinę czekania w kolejce mam jak w banku. :>
    i tylko 3 lokaty codzienne, ograniczyli, bo widocznie system nie wytrzymal

  • 5. Data: 2009-07-07 16:21:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h2vs5t$1kfl$1@news2.ipartners.pl

    > i tylko 3 lokaty codzienne, ograniczyli, bo widocznie system nie wytrzymal

    Szkoda, że nie przewidzieli wcześniej jakie niesie ze sobą skutki
    wprowadzenie ww. lokaty do oferty.
    No ale jeżeli się najpierw robi a potem myśli to są tego takie skutki, że
    potem jest lament zawiedzionych klientów jak i informatyków, którym się
    system sypie.

  • 6. Data: 2009-07-07 18:37:50
    Od: V <r...@g...com>

    Płacili znacznie powyżej rynku, nie można tego robić bez końca...,
    pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

    V.

  • 7. Data: 2009-07-07 19:18:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "V" news:h304m1$dms$1@news.onet.pl

    > pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

    Proszę, rozwiń swoją myśl.

  • 8. Data: 2009-07-07 19:38:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.
    >
    > Tak twierdzi infolinia.
    >
    > Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

    no to się cieszę że zakładałem na minimalną sumę ;p
    a getin odchodzi do lamusa, trza się uśmiechnąć do eurobanku
    upierdliwość łążenia do siedziby jest większa niż używania tokena

  • 9. Data: 2009-07-07 19:41:38
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Proszę, rozwiń swoją myśl.

    Mnie np. zaproponowali kredyt.
    W wysokości połowy moich depozytów.

  • 10. Data: 2009-07-07 20:04:43
    Od: V <r...@g...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "V" news:h304m1$dms$1@news.onet.pl

    > Proszę, rozwiń swoją myśl.

    To fragment, cała myśl nie wymaga rozwinięcia.
    V.