  • Data: 2014-08-17 14:17:25
    Temat: Re: Od jakiej kwoty można negocjować oprocentowanie lokat?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Podałem (4p5 mm) to, co poza plastykową obudową.

    Co to jest "4p5 mm"?

    > Z tej części też coś trzeba wyłączyć na bezużyteczna ramkę.
    > 405 mm to długość przekątnej widocznego szkła w konkretnym monitorze.
    > Po kilka mm na bokach tego szkła stanowi bezużyteczny obszar.

    Próbowałeś ustawić większy rozmiar obrazu w OSD?

    > Podałem wymiary -- mowa była o konkretnych dwóch monitorach.

    Nie widzę, byś podał dane tych monitorów. Ale domyślam się, że to się da
    naprawić.
    Dla CRT wystarczy liczba pikseli w obu kierunkach, matryce są dość typowe.

    > Moje porównanie mówi, że na 15.4" LCD mam więcej informacji niż na 17" CRT.

    Znów to samo. Na "tym konkretnym Twoim LCD i CRT", być może tak. Ogólnie
    rzecz biorąc - nie.

    > LCD pracuje w 1280 na 800 -- CRT tego nie oferował w akceptowalnej jakości.

    Nie chciałbym by to wyglądało złośliwie, no i to jeszcze trochę zależy
    od tego, czy kupowałeś tego CRT w 2001 czy np. w 1995 r. - ale tak to
    niestety jest, jeśli jedynym kryterium jest cena.
    W każdym razie w tamtych czasach były monitory lepszej jakości.
    Osobiście używałem m.in. (pewnie kilka lat starszego) monitora Philipsa
    (17"), który bez problemu wyświetlał 1280x1024. I to wcale nie była taka
    wysoka półka, pamiętam że producent oszczędzał tam nawet na OSD
    (sterowanie np. geometrią musiało odbywać się przez komputer).
    --
    Krzysztof Hałasa