-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
Date: Mon, 10 Jul 2006 17:18:33 +0000 (UTC)
Organization: www.samotnik.pl
Lines: 32
Message-ID: <s...@s...local>
References: <e8tt4d$b1v$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: cam245.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1152551913 5344 83.30.84.245 (10 Jul 2006 17:18:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jul 2006 17:18:33 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390485
[ ukryj nagłówki ]<m...@o...pl> napisal(a):
> dnia 03.07.2006 przyszedłem do Multi o/Olsztyn aby wpłacic 550 zł do
> wpłatomatu. Wpłatomat przyjął 450zł a 100zł, która była na samej górze
> zawinął i w 1/3 długości banknotu zatrzasnął. Zgłosiłem problem pracownikowi
> banku - Annie Ilczyszyn. Kobieta na początku biegała zakłopotana przez 5
> minut, po czym uzgodniła z którymś z managerów, że musi zejść do skarbca aby
> sprawdzić, czy rzeczywiście wpłąciłem te 450zł. W międzyczasie podszedł do
> mnie inny pracownik Multibanku i z wpłatomatu wyrwał banknot 100zł dając mi
> go i oznajmiając, iz są to moje pieniądze i mogę z nimi zrobić co chcę.
> Otworzyłem nieco buźkę na niego, więc za chwilkę przyniósł mi nowy banknot.
> Pani Anna Ilczyszyn spisała wraz ze mną reklamację i poinformaowała mnie o
> 7 dniach oczekiwania na rozwiązanie reklamacji. Mówię Pani Annie Ilczyszyn,
> że na forach internetowych czytałem iż tego typu reklamacje rozwiązuje się w
> ciągu 31dni. Nie - powiedziała, myli się Pan, a w ciągu 7 dni pieniądze
> znajdą się na moim koncie - tak zapewniała. To samo potwierdził pracownik
> banku Pan Grzegorz (nazwiska nie pamiętam), który tegoż dnia był zastępował
> prawdopodobnie p. Dyrektora i był swoistym kierownikiem zamieszania. Dziś,
> 10.07.2006 mija tydzień i to właśnie dziś powinnaa być rozwiązana
> reklamacja. Dzwonię na Multilinię, gdzie miła pani informuje mnie iż
> Multibank ma 31 dni na rozwiązanie takiego problemu. Nie będę opisywał
> zdenerwowania bo to nie ma sensu, ale brak wiedzy i paranoiczne zachowanie
> pracowników Multibanku skłania do refleksji nad dalszą współpracą z tą
> placówką.
Tak to jest, u mnie co rusz w oddziale mają inne zdanie niż na
Multilinii, a czasem w regulaminie/toip jest jeszcze trzecia wersja :)
Im trudniejszy problem, tym prawdopodobieństwo wystąpienia takiej
sytuacji większe. Ten bank tak ma po prostu.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.06 18:40 Darek
- 10.07.06 18:46 turczy
- 11.07.06 07:45 Niedopchnęcja
- 13.07.06 05:09 JotKa
- 13.07.06 08:07 Stormy Waters
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie