eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOddział Olsztyn - PARANOJA !!!Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oddział Olsztyn - PARANOJA !!!
    Date: Mon, 10 Jul 2006 17:18:33 +0000 (UTC)
    Organization: www.samotnik.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <s...@s...local>
    References: <e8tt4d$b1v$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: cam245.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1152551913 5344 83.30.84.245 (10 Jul 2006 17:18:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jul 2006 17:18:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390485
    [ ukryj nagłówki ]

    <m...@o...pl> napisal(a):
    > dnia 03.07.2006 przyszedłem do Multi o/Olsztyn aby wpłacic 550 zł do
    > wpłatomatu. Wpłatomat przyjął 450zł a 100zł, która była na samej górze
    > zawinął i w 1/3 długości banknotu zatrzasnął. Zgłosiłem problem pracownikowi
    > banku - Annie Ilczyszyn. Kobieta na początku biegała zakłopotana przez 5
    > minut, po czym uzgodniła z którymś z managerów, że musi zejść do skarbca aby
    > sprawdzić, czy rzeczywiście wpłąciłem te 450zł. W międzyczasie podszedł do
    > mnie inny pracownik Multibanku i z wpłatomatu wyrwał banknot 100zł dając mi
    > go i oznajmiając, iz są to moje pieniądze i mogę z nimi zrobić co chcę.
    > Otworzyłem nieco buźkę na niego, więc za chwilkę przyniósł mi nowy banknot.
    > Pani Anna Ilczyszyn spisała wraz ze mną reklamację i poinformaowała mnie o
    > 7 dniach oczekiwania na rozwiązanie reklamacji. Mówię Pani Annie Ilczyszyn,
    > że na forach internetowych czytałem iż tego typu reklamacje rozwiązuje się w
    > ciągu 31dni. Nie - powiedziała, myli się Pan, a w ciągu 7 dni pieniądze
    > znajdą się na moim koncie - tak zapewniała. To samo potwierdził pracownik
    > banku Pan Grzegorz (nazwiska nie pamiętam), który tegoż dnia był zastępował
    > prawdopodobnie p. Dyrektora i był swoistym kierownikiem zamieszania. Dziś,
    > 10.07.2006 mija tydzień i to właśnie dziś powinnaa być rozwiązana
    > reklamacja. Dzwonię na Multilinię, gdzie miła pani informuje mnie iż
    > Multibank ma 31 dni na rozwiązanie takiego problemu. Nie będę opisywał
    > zdenerwowania bo to nie ma sensu, ale brak wiedzy i paranoiczne zachowanie
    > pracowników Multibanku skłania do refleksji nad dalszą współpracą z tą
    > placówką.

    Tak to jest, u mnie co rusz w oddziale mają inne zdanie niż na
    Multilinii, a czasem w regulaminie/toip jest jeszcze trzecia wersja :)
    Im trudniejszy problem, tym prawdopodobieństwo wystąpienia takiej
    sytuacji większe. Ten bank tak ma po prostu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1