    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odestki od odsetek?
    Date: Wed, 30 Jul 2008 22:36:14 -0700 (PDT)

    On 31 Lip, 07:27, i...@p...pl wrote:
    > Witam grupę.
    >
    > Mam przed sobą list odsetkowy z Citi w którym czytam:

    mam wrazenie, ze tutaj opisano, ze do aktualnie naliczonych odsetek,
    beda DODANE odsetki z poprzedniego okresu, mimo, ze transakcja, od
    ktorej je naliczono juz zosatla w pelni splacona. Wg mnie wyglada
    wszystko prawidlowo i ni e doszukalem sie informacji, ze nalicza sie
    odsetki od odsetek.

    Mozesz zamiescic sam fragment, co do ktorego masz watpliwosci?