eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
  • Data: 2007-01-03 11:57:55
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > zostawilem kiedys prawo jazdy, mysle, ze trzeba byc elastycznym,
    Mam brzydki zwyczaj niezostawiania swoich dokumentow (dowod, prawko,
    paszport) osob nieuprawnionym do tego.
    A juz na pewno nie zostawilbym swojego prawka w sytuacji gdybym mial
    pojechac kilkanascie/kilkadziesiat km do bankomatu - nie sadze zeby
    pracownik stacji paliw pokryl 50zl mandat za brak prawka
    > bierzesz towar a stacja wymaga za niego zaplaty, jezeli karty nie
    > dzialaja (nie z ich winy) to trzeba dac sobie rade inaczej
    Wlasnie, inaczej. Ale to sprzedawca powinien byc elastyczny
    > ale na to rozwiazanie na stacjach sie nie zgadzaja, zeby pozniej sie nie
    > bujac z klientem po sądach za jakies 100zl
    Hmm... ale jesli ja nie zgodze sie zostawic im zadnego fantu to oni de
    facto nie maja mozliwosci zeby mnie zmusic do tego. Moga mi jedynie
    wystawic fakturke i pozwolic na oplacenie przelewem. Jesli nie beda
    chcieli - przyjada panowie niebiescy i mysle ze przyznaja mi racje.
    --
    badzio