eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ? › Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
  • Data: 2007-01-03 21:06:49
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara wrote:

    > Mam znajomego, którego nie dotyczą podwyżki cen benzyny. On zawsze
    > tankuje za 20 PLN. :-)

    I zawsze kartą?
    Pewnie masz wielu znajomych ale tylko u tego zwróciłeś uwagę na taki
    zwyczaj - to raczej potwierdza, że jest to conajmniej niecodzienne, choć
    ja nazwałbym to dziwactwem. PO pierwsze przy tankowaniu małych ilości
    błędy w wydawaniu benzyny przez dystrybutor po prostu będą się
    zwielokratniały. Po wtóre traci po prostu czas. Mój kolega tankował
    zawsze za 50 zł, ponieważ nie chciał wydawać z góry za dużo gotówki. Nie
    lepiej wyrobić sobie darmową kartę kredytową i płacić za benzynę raz w
    miesiącu - sporo po tankowaniu? Wówczas tankowanie całego baku za
    150-200 zł nie będzie bolało, bo zanim się zapłaci za to zdąży się
    wyjeździć :) Dodatkowo przy karcie tankowanie na stacji samoobsługowej
    jest wygodniejsze niż z gotówka wkładaną po kolei (banknot za
    banknotem) - co czekających za takim klientem doprowadza do białej
    gorączki (zwłaszcza jeśli wpłatomat odrzuca niektóre banknoty).

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission. Provide America's taxpayers top quality service by
    helping them understand and meet their tax responsibilities and by
    applying the tax law with integrity and fairness to all."
    Misją skarbówki jest świadczenie płatnikom podatków usług najwyższej
    jakości poprzez szerzenie zrozumienia i skłanianie do wypełniania
    obowiązku podatkowego oraz egzekwowanie jednolitego i sprawiedliwego dla
    wszystkich prawa podatkowego ;)