eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Date: Sun, 5 Jan 2003 18:27:56 +0100
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 28
    Message-ID: <av9pv1$qfh$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <av7407$or9$1@news.tpi.pl> <av7hlp$513$1@news.tpi.pl>
    <av7kog$qic$1@news.tpi.pl> <av7ldi$ktj$1@topaz.icpnet.pl>
    <av9e15$kva$1@news.tpi.pl> <av9plr$rmn$3@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1041787681 27121 62.21.33.99 (5 Jan 2003 17:28:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jan 2003 17:28:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:220564
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:av9plr$rmn$3@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Roman Kubik wrote:
    > > Duża część "biznesów" balansuje na krawędzi upadku. To są ich
    > > ostatnie podskoki. Ludzie wolą hipermarkety, bo taniej, bo karta....
    > > A zagraniczni właściciele zacierają ręce.
    > > Wydatki na "promocję" kompensują sobie wyzyskiem polskich dostawców
    > > i pracowników.
    >
    > Ja jeszcze rok temu bylem typowym klientem hipermarketowym.
    > Ze wzgledu na cene (jak sadzilem) i na karty.
    > Przenioslem sie do sklepu niedaleko domu (minimarketu ;-)) - typowo
    > polski kapital - bo tu tez moge zaplacic karta.
    > Tyle ze tu moge zrobic zakupy pieszo w 30 min, a wyprawa do HM
    > zajmowala mi najmarniej ze dwie godziny.
    > Ceny jakos nie sa juz takie najwazniejsze. w koncu czas to tez
    > pieniadz. Nadal nie mam nic przeciwko HM, ale po prostu szkoda mi
    > czasu na zakupy.

    Zgadzam się bardzo. Ponadto:

    - obsługa jest milsza i nawet człowieka rozpoznają
    - nie traktują jak złodzieja, np. nie muszę oddawać do depozytu plecaczka

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1