  • Data: 2010-08-31 09:53:06
    Temat: Re: Odmowa wykonania transakcji
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i5i9r6$h50$...@i...gazeta.pl...

    > A próbowałeś jeszcze raz albo dwa czy tylko jedna próba była? Może to po
    > prostu jakiś losowy błąd matrixa Ci się trafił ;)

    No tak, były dwie próby, kolejno po sobie. Następnie dalej eksperymentowałem
    z tą kartą, podając w tym samym bankomacie błędny PIN. Przy czwartej próbie
    z błędnym PINem bankomat zwrócił kartę i poinformował, że przekroczyłem
    liczbę błędnych prób wprowadzenia PIN. Karta została zablokowana.
    Odblokowałem ją więc sobie i następnego dnia podjąłem w tym samym bankomacie
    kolejną próbę wypłaty, tym razem skuteczną. Innych bankomatów nie
    testowałem.