  • Data: 2009-02-01 09:50:21
    Temat: Re: Odnośnie wypowiedzi 0xCA - Rozmowy kontrolowane.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > że co proszę ?????
    >
    > u siebie w domu - możesz - tu - ni z gruszki ni z pietruszki używanie
    > przekleństw jest nieprzyjęte!!!!!!!!!!!!! i oznacza brak kultury.

    Przepraszam cię droga Basiu po raz drugi. Chodziło mi w tym stwierdzeniu o
    to iż chłop bzdury oczywiste wygaduje (sugerując jakoby prawo zabraniało
    podsłuchów, podczas gdy cytowana ustawa mówi dokładnie przeciwnie - a słowa
    Michalkeiwicza mówiące o tym iż firmy telekomunikacyjne na naszych oczach
    domagają się zwrotów poniesionych na o koszty utrzymywania kancelarii tajnej
    oraz koniecznośc zatrudnienia tam pracownika z certyfikatem dostępu do
    informacji niejawnych, zdają się tylko potwierdzać tezę iż państwo NAS
    nadzwyczajniej podsłuchuje kiedy mu tylko pasuje....

    Przekleństwem chciałem tylko podkreślić znaczenie słów, żeby się chłop
    zreflektował i zaczął mówić z sensem... (bo powiem ci szczerze że gdy na
    początku go lubilem - za to że Fatso chciał dać w mordę za obrażanie narodu
    Polskiego - tak teraz za plecenie bzdur jak by to powiedezeć ... czar
    zaczyna umykać.....

    Za przekleństwo jeszce raz przepraszam, tak jak ciebie przeprosiłem
    wcześniej za to że użyłem wg ciebie ostrych słów gdy stwierdziłaś że nie ma
    to dla ciebie znaczenia że sądy brukselskie orzekają o wykonywaniu prawa na
    terenia Polski - podczas gdy to dla mnie ma znaczenie jak najbardziej
    FUNDAMENTALNE, i jest jednym z najistotniejszych warunków SUWERENNOŚCI
    mojego własnego kraju, (o który bili się moi przodkowie tracąc
    niejednokrotnie życie - podkreślam !!!).

    > a ja prosiłam cobyś poszukał odpowiedzi na pytanie co to jest encyklika i
    > jakim celu jest tworzona i czemu ma słuzyć..
    > jak już odpowiesz sobie na to pytanie, to przestasniesz się domagać
    > wyszukiwania
    > encykllik od Vipera...

    Słowa "encyklika" użyłem oczywiście żartobliwie, jak widać większość "nie
    chyciła" żartu .... no cóż tak bywa często z WIĘKSZOŚCIĄ ...

    Chodziło mi oczywiści o jakąś pozycje "piśmienną" w której JPII
    jednoznacznie agituje za Unią ....
    Jak widać drogi kolega Viper nie za bardzo kwapi się do wskazania
    jakiejkolwiek pozycji książkowej, więc podejrzewam go o to iż po prostu
    żadenj z takich pozycji po prostu nie przeczytał ....

    Dr.Endriu