  • Data: 2009-02-21 19:40:49
    Temat: Re: Odp: Noble straszy kredytobiorc
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > "Niesprawiedliwością społeczną", tym, że życie jest wredne, że uwierzyłeś
    > w opiekę państwa

    No to chyba nie znasz znaczenia słowa "frustracja", bo bynajmniej nie
    jestem tym sfrustrowany, tylko zauważam, że takie sytuacje mają miejsce,
    choć nie powinny. A jeśli są, to osoby za nie odpowiedzialne powinny być
    piętnowane, a nie te, które zostały ich ofiarami. Jest jednak dokładnie
    odwrotnie i zastanawiam się czasem dlaczego masa ludzi pławi się w poczuciu
    dobrze wypełnionego obowiązku mogąc dokopać już leżącym na ziemi.

    > a zostałeś wydymany, że się nie znasz na czymś i wtopiłeś, że niektórzy
    > to mają szczęście, że nikt Ci nie podał pomocnej ręki, że wszyscy chcą
    > tylko zarobić, że niektórzy dobrze zarabiają na spekulacji, ale nie Ty.
    > Naprawdę przeczytałem Wasze wywody

    Naprawdę przeczytałeś? Jakoś trudno w to uwierzyć. W przeciwnym razie nie
    wysnułbyś takich wniosków rodem z kosmosu, jak powyżej.

    > i Tomasz bardzo trafnie Ci wyjaśnił.

    Ależ ja się w większości argumentów z Tomaszem zgadzam.
    Nie zgadzam się jedynie z jego wąskotorowym myśleniem.