  • Data: 2011-03-13 19:00:38
    Temat: Re: Odp: Odp: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Mar, 18:09, "f" <f...@c...gh> wrote:
    > Wad (dla mnie) Allianz Bank jest:
    > - brak mo liwo ci zrobienia przelewu z dat przysz z konta
    > oszcz dno ciowego,

    A nie wynika to przypadkiem z braku mozliwosci przelewu z data
    przyszla miedzy wlasnymi rachunkami?

    > - zlecenia sta e pobieraj fors z konta kilka godzin przed rozpocz ciem
    > doby zlecenia,
    > - oddzia w jest ma o i s czynne w dni powszednie 9-17, a czasami trzeba
    > tam i

    Ja mam konto Premium od kilku miesiecy i musialem isc tylko raz gdy
    zablokowalem sobie dostep do bankowosci internetowej, a nie mialem
    aktywnego dostepu telefonicznego.

    > - pracownicy maj marne poj cie o ofercie banku, ale tak jest chyba w ka dym
    > banku.
    > - COK dzwoni z numeru zastrze onego,
    > - metoda naliczania , przelewania odsetek w lokatach "jednodniowych",
    >
    > Poza tym reszta mi odpowiada i jest zgodna z reklam , oczekiwaniami.

    Poza tym to mam aktywne 2 karty debetowe, w tym jedna jest
    'niespersonalizowana' paskowa. Druga spersonalizowana EMV.

    SMSy informacyjne smigaja online poza 'cisza nocna'.

    Wczesnie jest ksiegowana pierwsza sesja.

    Brakuje mi mozliwosci sformatowania dostepu do bankowosci internetowej
    pod przegladarke w komorce, ale tu raczej nie nalezy oczekiwac zmian.

    Z konta prawdopodobnie bede korzystal do czasu wygasniecia
    ubezpieczenia od utraty dochodow, bo w Getinie nie zamierzam pozostac.
    Oczywiscie pakiet wszystkich ubezpieczen do konta premium jest
    bezplatny.

    MK