eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen, Alianz czy może coś innego "prestiżowego"?Re: Odp: Odp: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!e9g2000vbk.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Odp: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Date: Sun, 13 Mar 2011 12:00:38 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 41
    Message-ID: <5...@e...googlegroups.com>
    References: <ilgc9u$cob$1@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
    <ilia23$9kf$1@inews.gazeta.pl> <ilibk1$jms$1@news.onet.pl>
    <X...@2...180.150.16>
    <ilitp8$2hu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.114.190.158
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1300042838 14758 127.0.0.1 (13 Mar 2011 19:00:38 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Mar 2011 19:00:38 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e9g2000vbk.googlegroups.com; posting-host=77.114.190.158;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.16
    (KHTML, like Gecko) Chrome/10.0.648.133 Safari/534.16,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:548938
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Mar, 18:09, "f" <f...@c...gh> wrote:
    > Wad (dla mnie) Allianz Bank jest:
    > - brak mo liwo ci zrobienia przelewu z dat przysz z konta
    > oszcz dno ciowego,

    A nie wynika to przypadkiem z braku mozliwosci przelewu z data
    przyszla miedzy wlasnymi rachunkami?

    > - zlecenia sta e pobieraj fors z konta kilka godzin przed rozpocz ciem
    > doby zlecenia,
    > - oddzia w jest ma o i s czynne w dni powszednie 9-17, a czasami trzeba
    > tam i

    Ja mam konto Premium od kilku miesiecy i musialem isc tylko raz gdy
    zablokowalem sobie dostep do bankowosci internetowej, a nie mialem
    aktywnego dostepu telefonicznego.

    > - pracownicy maj marne poj cie o ofercie banku, ale tak jest chyba w ka dym
    > banku.
    > - COK dzwoni z numeru zastrze onego,
    > - metoda naliczania , przelewania odsetek w lokatach "jednodniowych",
    >
    > Poza tym reszta mi odpowiada i jest zgodna z reklam , oczekiwaniami.
    >

    Poza tym to mam aktywne 2 karty debetowe, w tym jedna jest
    'niespersonalizowana' paskowa. Druga spersonalizowana EMV.

    SMSy informacyjne smigaja online poza 'cisza nocna'.

    Wczesnie jest ksiegowana pierwsza sesja.

    Brakuje mi mozliwosci sformatowania dostepu do bankowosci internetowej
    pod przegladarke w komorce, ale tu raczej nie nalezy oczekiwac zmian.

    Z konta prawdopodobnie bede korzystal do czasu wygasniecia
    ubezpieczenia od utraty dochodow, bo w Getinie nie zamierzam pozostac.
    Oczywiscie pakiet wszystkich ubezpieczen do konta premium jest
    bezplatny.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1