  • Data: 2003-04-13 13:11:31
    Temat: Re: Odp: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...) ale nie zwalnia to z obowiazku
    > niepopelniania bledow!
    >
    > Pamietam, ze np. PKO BP dostalo wiecej punktow niz Citek, a przeciez daja one
    > dokladnie te sama ilosc dni nieoprocentowanego kredytu - czyli SREDNIO 51 (w
    > Citku tez moze byc 52 dni jak miesiac ma 31 dzionkow. Wystarczy przeczytac
    > regulamin kart PKO BP i stwierdzic, ze klient ma 21 DNI NA ZAPLACENIE
    > wystawionego wyciagu).

    Średnio 51/52 czy maksymalnie?
    Co to jest popełnianie/niepopełnianie błędów?

    Pomijam fakt, że jeżeli ktoś korzysta z karty tak, że wydaje prawie cały
    limit, to nowe zakupy zrobi po spłaceniu karty, a to zwykle nie nastapi
    wcześniej jak koło 20 dnia miesiąca.
    Spłacić te zakupy będzie musiał do ok. 20 następnego - więc mamy już co
    najwyżej miesiąc "kredytu".
    Bonus powinny więc dostać karty (nie czytałem, nie wie czy tak było),
    gdzie termin spłaty można ustawić samodzielnie (ma to chyba Raiffeisen)
    - nijak nie będzie jednak wtedy 51 dni "kredytu".
    Ponadto należałoby dokonywać większości zakupów na początku okresu
    rozliczeniowego, by te "51 dni" "kredytu" w pełni wykorzystać. Jakby nie
    kombinować , średnio nie będzie 51/52 dni a kilka - kilkanaście, góra
    miesiąc.

    Nie należy zbytni przejmować się "kredytowością" karty - dla
    przeciętnego obytwatela odpowiedniejsza jest karta charge, obciążana na
    koniec miesiąca.
    Kredytówka to raczej coś dla gentlemana - kogoś kto ma limit karty
    znacznie przekraczający dokonywane nią wydatki.

    Pzdr: Dogbert

    Pzdr: Dogbert