  • Data: 2009-12-30 17:34:09
    Temat: Re: Odp: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 21:01:59 +0100, RobertS napisał(a):
    > tak jest zawsze...
    > szkoda, ze nagrody sa losowane a nie tak jak kiedys = kto pierwszy ten
    > lepszy zgarnial nagrody gwarantowane (co prawda nie była to wycieczka
    > lub auto, ale zawsze jakis gadzet mozna bylo zgarnac)

    No przecież właśnie teraz nie ma tu żadnej loterii - trzeba albo nastukać
    najwięcej transakcji albo najszybciej wysyłać płatne SMSy. A na stare
    promocje "kto pierwszy zarejestruje w dniu x" był hack - zgłosić minutę po
    północy, potem dopiero dokonać zakupu a udowodnić wyciągiem na którym
    żadnych godzin nie ma ;) Nie chciało mi się go wdrażać w życie (no bez
    przesady, szmacić się żeby dostać jakiś breloczek), ale pewnie ktoś
    skorzystał skoro w następnym konkursie już nie było "pierwsze X transakcji z
    kolejnego dnia" tylko "co n-ta transakcja" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944