    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <sx7Xi.19661$Eq.4907@newsfe3-gui.ntli.net> <fgka5u$4un$1@inews.gazeta.pl>
    <9goXi.7805$7k5.64@newsfe1-gui.ntli.net>
    <m...@m...localdomain>
    <1NsXi.7844$7k5.5102@newsfe1-gui.ntli.net>
    <m...@m...localdomain>
    <IpKXi.30066$uH.12638@newsfe4-gui.ntli.net>
    <m...@m...localdomain>
    <yGdYi.10683$7k5.5817@newsfe1-gui.ntli.net>
    <m...@m...localdomain>
    <AUqYi.549$dN2.441@newsfe6-gui.ntli.net>
    <m...@m...localdomain>
    <5qIYi.37534$9Y3.28758@newsfe1-win.ntli.net>
    <m...@m...localdomain>
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc banku za decyzje kredytowa
    Date: Fri, 09 Nov 2007 14:52:46 GMT

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m3abpn7a3y.fsf@maximus.localdomain...

    > Oczywiscie, np. ja pamietam. Gorzej jak ani dzieci ani rodzice nie
    > pamietaja, zwlaszcza jesli powinni.

    Czego jestes przykladem, niestety...

    > Nie wiem co masz na mysli piszac o samokrytyce.

    To co wyzej.

    > Lewndowski? Nie slyszalem.

    Czyli jeszcze dziecko byles na poczatku lat 90-siatych, no widzisz jak latwo
    to zobaczyc.

    ?

    > Jasne, lepiej sprzedac za tyle, ile nikt nie da.

    No to powiedz mi, czy Ty lub ja moglismy kupic zaklady Tytoniowe za np. dwa
    razy tyle co dal PhilipsMoris?
    Nie, a jak sadzisz dlaczego?
    Czy zrozumiales, czy jasniej?

    > Probujesz mnie obrazic?

    Dokladnie zaczelem rozmawiac z toba na twoim poziomie.

    > Tak czy owak, chyba mozna postawic diagnoze: dziecko prominentow
    > z czasow PRL, nie mogace odnalezc sie w normalnym swiecie (byc moze
    > dotyczy to takze rodzicow). Brak jakichkolwiek przydatnych
    > umiejetnosci. Chorobliwa nienawisc do wszystkich w lepszej sytuacji.

    Niedosc, ze masz bardzo kiepska wiedze, to jeszcze diagnoz postawic nie
    umiesz....
    Czyzbys sie wyksztalcil juz w "wolnej" Polsce?

    > Oczywiscie kazda diagnoza moze byc w jakims stopniu niescisla,
    > gwarancji zadnej nie daje. Dodatkowo: PLONK - mieliscie jednak

    Jasne, jak brak argumentow to lepiej uciec, ot typowe dla obecnego
    pokolenia....
    Jak cos nie rozumiesz to powiedz, ze adwersarz to komuch, cyklista lub
    marsianin.
    Tez to znam, niestety mlodzez obecnie jest bardzo plytka z duzymi brakami
    samodzielnego myslenia.
    Szkoda, ze umiesz jedynie klepac to co ktos ci przekazal a sam nie potrafisz
    wyciagac wnioskow z faktow a nie z komentarzy.