eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdrzucona reklamacja transakcji - I co dalej?Re: Odrzucona reklamacja transakcji - I co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!postnews.google.com!e5g2000vbe.googlegroups.com!not-for-mail
    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odrzucona reklamacja transakcji - I co dalej?
    Date: Tue, 31 Mar 2009 05:36:20 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <9...@e...googlegroups.com>
    References: <7...@w...googlegroups.com>
    <m...@i...localdomain>
    <7...@r...googlegroups.com>
    <m...@i...localdomain> <gqscg2$a50$1@opal.icpnet.pl>
    <e...@e...googlegroups.com>
    <gqsjo1$i38$1@opal.icpnet.pl>
    <5...@q...googlegroups.com>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.21.1.47
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1238502980 14639 127.0.0.1 (31 Mar 2009 12:36:20 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Mar 2009 12:36:20 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e5g2000vbe.googlegroups.com; posting-host=83.21.1.47;
    posting-account=pZaAbwoAAAD4-Pd0YJaMaC7m2pbKhu-V
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.8)
    Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:481770
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Niestety nie.
    >
    > Ale może to i lepiej, bardziej wierzę w sprawiedliwość sądu niż
    > arbitra (była już taka sprawa z PKO BP...).
    >
    >   MJ

    W takim razie proszę o pomoc.

    Na razie napisałem pismo do banku w odpowiedzi na ich zakończenie
    reklamacji. Próbuje ich wypunktować że w podpisanym regulaminie jest o
    ich odpowiedzialności finansowej, a ja nie złamałem żadnego punktu
    umowy i nie mogą mi nic zarzucić. Nawet na dokumentach przy każdej
    nowej karcie jest napisane że "MasterCard Business zapewni Państwu
    również komfort i bezpieczeństwo." Wiec czuje sie całkowicie oszukany,
    zapewniają o bezpieczeństwie a tu lipa. Zastanawia mnie też dlaczego
    Bank mi odpowiada a nie MasterCard?

    Jak złożyć pozew do sądu i jakiego? Robić to samemu, czy może uderzyć
    do UOKiKu i próbować za pomocą jakiejś organizacji konsumenckiej?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1