  • Data: 2016-02-04 17:15:49
    Temat: Re: Odsetki EB
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-03 o 22:01, (Tom N) pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Ciekawie piszesz, ale na stronie EB pisza, że jeżeli nie chcesz płacić za
    > konto 21PLN/mies. to jednak powinna wpływać

    Nie przeczytałeś ze zrozumieniem. W EB liczy się tylko wpływ. Możesz
    sobie przelać ze swojego konta w innym banku 3000zł i jeszcze tego
    samego dnia cofnąć pieniądze. Zatem warunkiem darmowości konta NIE JEST
    wpływ PENSJI. W niektórych bankach natomiast jest ściśle określone, iż
    wpływ musi być z tytułu wynagrodzenia.

    > Pokaż, że w EB nie musi, żeby było "darmowe", proszę.

    Wystarczy przeczytać TOiP w EB lub to, co napisałem powyżej. Napiszę
    jeszcze raz: warunkiem otrzymania 5% lub darmowości konta NIE JEST wpływ
    z tytułu WYNAGRODZENIA.

    --
    Pozdrawiam