    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odsetki od Overdraftu PeKaO
    Date: Thu, 10 Jul 2008 09:26:23 +0200

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:g53eo8.rc.1@slaszyszCIACHTO.list.pl...

    > No to mi kiedyś tak włączyli bez powiadomienia, ale ponieważ tego nie
    > zauważyłem, zawsze myślałem, że mam 300 zł mniej. Przy zamykaniu konta
    > zadzwonili do mnie i pytają się, gdzie mają przelać te 300 zł. :) Jedyna
    > miła
    > niespodzianka ze strony tego banku.

    Naprawdę dziwne. Jeśli włączyli Ci overdraft o którym nie wiedziałeś a z
    którego skorzystałeś powinieneś na koniec mieć 300 zł mniej niż się
    spodziewasz. Jeśli z niego nie skorzystałeś powinieneś miec tyle samo.

    Czy jest jeszcze zbyt rano i nie potrafię wyobrazić sobie sytuacji, że z
    tego powodu ma się 300 zł więcej, czy też jest to niemożliwe? Oprócz
    oczywiście takiej możliwości, że te 300 zł nie były overdraftem tylko
    prezentem banku.

    marekz