  • Data: 2009-09-28 20:58:52
    Temat: Re: Odsetki od lokat dłuższych niż rok
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Damian Niusy" <b...@i...pl> wrote in message
    news:h9r6e0$f2m$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > § 16
    > 1. Dla celów obliczania odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni.
    > 2. Odsetki naliczane są za rzeczywistą ilość dni okresu umownego.
    >
    > Teraz to jak napisałem nie mam zamiaru czegoś takiego robić.
    > Ale 3 lata temu to chyba myślałem że % mogą spadać więc tak wyszło.
    > Ale na tym nie kapitalizowaniu do Getin mnie wydymał nie ma co.
    > Teraz to mam KO w Polabanku i w Euro więc chyba nie najgorzej.
    > Ale też mam lokatki na 2 lata w Getinie na 8% więc porównywalne
    > z tym co teraz w Polbanku i Eurobanku.

    § 17
    Odsetki, w ostatnim dniu okresu umownego dopisywane są do
    rachunku Lokaty lub przelewane są na rachunek ROR lub TOP

    Niestety nic nie ma o kapitalizacji po roku.

    Dawniej, jak siegam pamiecia do lat 90 to kapitaliazacje na takich dlugich
    lokatach byly nawet kwartalne, potem roczne, ale to juz przeszlosc.
    Kapitalizacje roczna masz na pewno dla obligacji 2-letnich, ale tak jak
    pisalem wczesniej to teraz nie warte zachodu.