eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdwołanie Polecenia Zapłaty w banku internetowym - problem › Re: Odwołanie Polecenia Zapłaty w banku internetowym - problem
  • Data: 2007-07-15 19:32:09
    Temat: Re: Odwołanie Polecenia Zapłaty w banku internetowym - problem
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lip, 22:29, "Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > zgodnie z procedurami wysłałem odwołania polecenia zapłaty i do mojego banku
    > i do wierzyciela (operator GSM). Było to ponad 3 tyg. temu . Niestety, dziś
    > przyszło obciążenie konta opłatą za polecenie zapłaty (mimo, że nie zostało
    > wykonane, ponieważ zrobiłem cesję nr komórkowego).
    > Co jeśli bank (a może i wierzyciel) oświadczy mi, że np. "podpis jest
    > niezgodny ze wzorem podpisu" ? Do końca życia (tzn. życia konta) będę
    > obciążany tymi kosztami ? Przecież zawsze bank może stwierdzić, że mu się
    > coś nie podoba w podpisie.....

> [...]

    Z opisanej przez Piotrka sytuacji wynika że wysyłając
    rezygnację z Polecenia Zapłąty jedna ze stron tego nie wykonała.
    Jeśli polecenie zapłaty nadal jest widoczne w Banku,
    oznacza to że bank otrzymał od wierzyciela fakturę
    niezbędą do obciążenia rachunku,
    natomiast otrzymując odstąpienie od dłużnika od polecenia zapłaty
    bank nie zrealizował go.