eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewuRe: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Data: 2009-09-28 08:12:02
    Temat: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 10:06:14 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Robert Kois wrote:
    >>
    >> Ale Ty chcesz je odzyskać od banku co moim zdaniem jest mało uczciwe,
    >> rozumiem twoje podejście ale go nie popieram. Bank według KC i PB jest
    >> współodpowiedzialny, ale patrząc z czysto ludzkiego punktu widzenia to Ty w
    >> majestacie prawa chcesz wciągnąć pieniądze od banku zwalając na niego całą
    >> odpowiedzialność za sytuację i problem z odzyskaniem pieniędzy od oszusta,
    >> który naciągnął ciebie. Bank może i zawinił ale ty zawiniłeś bardziej. Jak
    >> znam, życie to sprawa potrwa tyle czasu, że przy n-tej rozprawie będziesz
    >> sobie pluł w brodę na pomysł sądzenia się z bankiem.
    > Ale my to o bankach a nie o moralności (złośliwość zamierzona) :-P

    Ależ wiem, dlatego napisałem "rozumiem twoje podejście ale go nie
    popieram". O ile oczywiście nie jesteś w 100% winny. Możesz przybliżyć
    okoliczności oszustwa?


    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1