  • Data: 2008-05-18 20:45:28
    Temat: Re: Oferta
    Od: "lwh" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g0q2do$2ae$1@news.interia.pl...

    > temat - zapraszamy. A jeżeli ma zamiar się tutaj "rozpychać łokciami", tak
    > jak mu radzisz, to PLONK!

    Reklama dociera do nas zewsząd. Bankowa też.

    Każdego akwizytora (tfu: specjalistę, dyrektora d/s sprzedaży i marketingu i
    obsługi potencjalnych jeleni, tfu klientów) powinienem potraktować jak
    komarzycę ?
    Każdego, kto mnie zaczepi na ulicy, zatelefonuje, przeszkadzając mi,
    również - zanim zdąży gębę otworzyć.
    Rzesza urzędników-wykształciuchów do zabicia czeka ?
    Do telewizora, bilbordu, monitora, upstrzonego pojazdu walić od razu z
    granatnika ?
    Wtedy będzie cudownie i po mojej myśli ?

    Można zwyczajnie, bez komentarza i pouczania ignorować reklamę, skoro ona
    mnie nie interesuje
    Spamerowi też się znudzi
    Spam pakujemy do KF. Wyłazi tylko jak są zbędne komentarze "poprawnych
    politycznie".