  • Data: 2011-01-03 23:23:26
    Temat: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-03 20:10, RobertS pisze:

    > moje oferty też już znikły, poczekam na kolejne i złożę więcej wniosków

    Do mnie dzis dzwonila kobieta z krakowskiego numeru, mowiac ze jest z
    mbanku. Znow mi tlumaczyla, dlaczego moj wniosek zostal odrzucony. Pytam
    ja wiec, po co sa te oferty? Ona w ogole nie wiedziala o co chodzi.
    Sugerowala mi jeszcze, ze we wniosku zaznaczylem, ze moje wplywy na
    konto w mbanku to ilestam zlotych. Ja jej mowie, ze owszem, to sa moje
    wplywy, ale nie na mbank, bo we wniosku wcale nie ma takiego
    zastrzezenia. Wtedy sie strasznie pogubila. Jak kobita moze mi wciskac,
    ze pole "Wysokość dochodu netto w PLN" oznacza wplywy na konto w mbanku.
    I mowi mi oburzona, ze to co napisalem nie zgadza sie z tym co wplywa!
    Tam jakies tlumoki pracuja. Na koniec zaproponowala mi karte z limitem
    1500zl. Nie wiedzialem czy smiac sie czy plakac. Teraz oferta zniknela
    juz calkiem "z systemu".